سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای تعمیر یخچال گلسان

سردخانه یکی مهم‌ترین اثاثیه ضروری در آشپزخانه‌ هست و در صورت نیاز به تعمیر یخچال خیلی فوری باید وارد کار شده و پیرو راس معتبر تعمیرات یخچال باشید نمایندگی یخچال گلسان در مشهد در شرایطی که یخچال فریزر دچار ایراد خواهد شد، مواد غذایی داخل فریزر و فریزر دچار فساد خواهند شد و از آنجاکه یخچال‌ها برندهای متنوعی دارند و هرکدام عملکردی گوناگون دارا‌هستند، مرکز تخصصی مربوط به هر برند را بایستی یافت مرکز تخصصی تعمیرات پین ورک، خدمات تعمیرات انواع یخچال‌ من گزاره ساید بای ساید، فریزر و… را در کلیه برندهای سامسونگ، امرسان، بوش، گلسان و… را ارائه می‌دهد کافیست درخواست تعمیر سردخانه خود را ثبت فرمائید.! در کمتر از 15 دقیقه، بهترین متخصص تعمیرات یخچال، توسط کارشناسان پین ورک، مشخص و معلوم و به شما معرفی میگردد بعد از تائید شما در سریع‌ترین فرصت ممکن، تعمیرکار یخچال فریزر گلسان، به محل مورد نظر شما اعزام می‌شود اولین نکته‌ای که دانستن آن برای تعمیر یخچال فریزر گلسان ضروری هست، تشخیص و عیب‌یابی خرابی سردخانه میباشد معمولا رایج‌ترین مشکلاتی که در فریزر‌های گلسان قابل مشاهده می باشند، مشمول موارد ذیل می‌گردد.

 سوختن ترمودیسک سردخانه؛

ترمودیسک قطعه‌ای در یخچال فریزر می‌باشد که وظیفه‌ی آن مستقل و وصل سیستم دیفراست می‌باشد. این قطعه در دمای ذیل صفر جریان برق را از خود عبور می‌دهد تا سیستم برفک زدای یخچال فعال گردد و در دمای بالای صفر مانع عبور جریان برق و سکوت شدن دیفراست یخچال شود.

در صورتی‌که ترمودیسک یخچال فریزر گلسان حاد خواهد شد، می بایست هر چه زودتر برای تعمیر آن از طریق تعمیرکار متخصص اقدام کرد.

 سوختگی ترموفیوز حرارتی؛

ترموفیوز نام دیگر فیوز حرارتی است و دو وظیفه‌ی اصلی را به صورت همزمان در یخچال گلسان به عهده دارد و به صورت سری با سیستم دیفراست قرار می گیرد.

سوختن فیوز حرارتی سبب قطعی جریان برق شده و عملکرد یخچال فریزر را مختل می‌کند. توصیه میکنیم که سوختگی فیوز حرارتی را بدون شوخی گرفته و هر چه زودتر برای تعمیر آن به وسیله تکنسین تعمیرکار اقدام نمائید.

 خرابی فن اواپراتور؛

موتور فن اواپراتور سبب ساز همگن کردن هوای داخل یخچال فریزر گلسان شده و سرمای ساخت و ساز شده را به گردش در آورده و دور و بر داخلی یخچال را سرد می‌کند.

در صورتی‌که حرفه اواپراتور در سردخانه وخیم گردد، مواد غذایی به جای خنک شدن گرم شده و دور و بر داخل یخچال نیز گرم میشود.

 خرابی سنسور یخچال فریزر؛

ترمیستور یا سنسور یخچال گلسان، یک قطعه الکترونیکی از خانواده مقاومت متغییر نوع منفی می‌باشد که با افزایش دما مقاومت یخچال را رئیس می‌کند.

این‌ سنسور باید کمپرسور و رشته‌ها را برای تولید سوز و سرما و مراقبت دمای متعادل فریزر در دست گرفتن کند. توجه داشته باشید که خرابی سنسور یخچال فریزر یک خلل دور از شوخی می‌باشد و باید هر چه زودتر برای تعمیر آن اقدام کرد.