سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معنی کلید های روی یخچال و نحوه استفاده هر کدام

• Ice/water: این دکمه که بر روی بعضا برندها از قبیل سامسونگ وجود دارااست. با تعیین هرمورد از این این دو مورد می قدرت معلوم نمود نمایندگی یخچال گلسان در مشهد که خروجی یخ باشد یا این که آب سرد. ممکن میباشد به عوارض گوناگون سیستم یخساز یا این که آبسردکن یخچال فریزر به صحت فعالیت نکند، درین وضعیت به طبع با نمایندگی های مجاز تعمیر سردخانه سامسونگ تماس حاصل نمایید.

• Child lock: از سایر لغت ها روی سردخانه می شود به قفل نوباوه یا این که child lock اشاره کرد که کاربرد بسیار متعددی دارااست. با دقت به عشق کودک ها به مفتوح کردن درب سردخانه، می قدرت در شکل نیاز این قفل را فعال نمود تا از گشوده و مسدود شدن های بی عامل درب دستگاه دوری فرمائید. در بعضی از برندها ممکن میباشد این دکمه با lock معین گردیده باشد.

• Alarm: برای دوری از گشوده بودن درب یخچال به زمان وقتگیر می اقتدار آلارم آن را فعال نمود. دکمه alarm که بر روی اکثر اوقات یخچال فریزر فریزرهای مو جود در بازار جای دارد، قادر است مشخص و معلوم نماید که بعداز یکسری دقیقه از گشوده شدن درب سردخانه آلارم فعال شود.

• Super: در بعضی از مواقع ممکن میباشد نیاز داشته باشید تا مواد درون سردخانه سریع خیس یخ‌زده شوند. در‌این حالت می اقتدار دکمه super را فشار بخشید. پس از اینکه مواد غذایی یخ‌زده شدند میتوانید دوباره این کلید را فشار دهید تا شرایط super غیر فعال خواهد شد.

• Reset: برای ریست کردن و برگرداندن پیکربندی دکمه های متعدد بر روی وضعیت ابتدایی و پیش فرض میتوانید این دکمه را به زمان 3 ثانیه به ذیل نگهدارید.

• Power freez: از سایر کلمه ها روی یخچال سامسونگ می شود به power freez اشاره کرد. این دکمه عملکردی شبیه با دکمه super دارااست. یعنی با تعیین آن می اقتدار فرصت انجماد مواد غذایی درون یخچال فریزر را تا حد دلخواه کاهش اعطا کرد. کوشش این دکمه به‌این شکل میباشد که در آغاز دمای -25 رتبه را به دوران 72 ساعت برای یخچال فریزر تهیه می نماید. پس از این برهه زمانی به شرایط نخستین برمیگردد.

• Freezer: از سایر دکمه های روی یخچال سامسونگ می شود به freezer اشاره کرد. لامپ این دکمه در‌حالتی که شرایط چشمک زن داشته باشد، به معنای بالا رفتن دمای درون سردخانه میباشد. با دقت به اینکه عارضه ها متعددی برای این فساد وجود داراست، بهتر میباشد با نمایندگی های مجاز تعمیر سردخانه تماس حاصل نمایید.