سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تنظیم دمای یخچال

در شرایطی‌که دمای سردخانه به طور درست فعالیت نمی نماید با نمایندگی نمایندگی یخچال گلسان در مشهد مجاز تعمیر سردخانه(طهران خدمت) تماس حاصل نمایید اعتنا!تهیه دمای یخچال فریزر و یخچال بر روی یک مقدار برابر سبب می‌شود سردخانه به طور عادیو هم تراز سوز‌و‌سرما تولید کند. و سفارش نیز همین باشد تا مشکلی برای سردخانه پیش نیایدتغییر و تحول خویش به خویش دمای فریزر و یخچال در فریزر ساید بای ساید نظرها متعددی مبتنی بر چرا بعداز اینکه دمای سردخانه یا این که یخچال فریزر (معمولا ساید بای ساید) را بر روی یک مقدار دلخواه قرار میدهیم، مجددا دمای تغییر میکند؟ خوب دوستان عزیز پاسخ این میباشد:

اولی استدلال این میباشد که نمایشگر یا این که Display دمای فعلی درون یخچال فریزر یا این که فریزر را آرم می‌دهد. پس هنگامی جدید دما را تغییر تحول می دهید، در واقع بر روی نمایشگر به شما می‌گوید که دما تصویب شد.

البته زمانی از پیکربندی بیرون میشوید دمای فعلی را نشانه می‌دهد. و دمای تهیه گردیده تغییری نمی نماید. برای اینکه دمای یخچال فریزر یا این که یخچال به دمای دلخواه شما رسد سردخانه بایستی برهه زمانی هنگامی(بستگی به دمای تهیه گردیده دارااست) عمل نماید تا سرمای مراد گردیده برای آن سکو دما را ساخت و ساز نماید. پس شتاب نکنید.

تهیه و تنظیم دمای فریزر در فصل‌تابستان

دمای یخچال فریزر در فصل گرما و فصل تابستان مورد نیاز میباشد تغییر و تحول داده خواهد شد. دمای مطلوب فریزر و یخچال در فصل‌تابستان بهتر میباشد بر روی مقدارهای تحت قرار داده گردد:

تهیه دمای سردخانه در فصل‌زمستان

برای تهیه و تنظیم دمای یخچال فریزر در زمستان مایحتاج میباشد جایگاه های فریزر را بر روی مقادیر پایین تهیه و تنظیم فرمایید:

• فریزر های دارنده ترموستات: دما را بر روی 2 یا این که 3 قرار دهید.

• فریزر های خود کار: دمای فریزر را بر روی 4+ یا این که 5+ قرار دهید. و دمای سردخانه را بر روی 16- تا 19- قرار دهید.

تهیه و تنظیم دمای فریزر در تابستان

دمای یخچال فریزر در فصل گرما و فصل‌تابستان موردنیاز میباشد تغییر تحول داده گردد. دمای مطلوب سردخانه و یخچال فریزر در فصل‌تابستان بهتر میباشد بر روی مقدارهای تحت قرار داده خواهد شد:

• فریزر های دارنده ترموستات: دما را بر روی 4 یا این که 5 قرار دهید. [ یادگرفتن بده بستان ترموستات سردخانه ]

• یخچال فریزر های خود کار: دمای سردخانه را بر روی 3+ یا این که 4+ قرار دهید. و دمای یخچال فریزر را بر روی 18- یا این که 20- قرار دهید.