سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی کیفیت انواع یخچال های داخلی

در این مقاله به  موادغذایی که در یخچال فریزر قرار می‌گیرد بهتر میباشد که شسته گردیده باشند تا از پخش میکروب در اطراف داخلی فریزر پرهیز خواهد شد. مواد انباشته و فشرده نیز مانند تیم های بلندمرتبه سبزی منجر ساخت فشار به موتور دستگاه و پخش میکروب می‌گردد نمایندگی یخچال گلسان در مشهد ساخت کپک در فریزر به خصوص در بخش جداره و نوارهای به دور در و بدنه سبب ساز کاهش قدمت این نوارهای لاستیکی می گردد و بر سعی سردخانه تاثیر منفی خواهد داشت.

در شکل وجود ایرادت احتمالی بعد از جاری ساختن تعمیر سردخانه گلسان با نمایندگی یخچال فریزر گلسان تماس بگیرید. تا بتوانید از سرویس ها بعد از فروش این نمایندگی منفعت‌مند گردید.

ارور 2 فریزر گلسان

این ارور نشانه دهنده عدم برفک زدایی مال هست

فساد این المان ها هیتر یا این که ترموفیوز یا این که سنسور وبرد قادر است باشد که بایستی سنجیده شود.

ارور 3 فریزر گلسان

این نادرست به انگیزه فساد رشته یخچال یا این که فریزر به وجود می‌آید. فساد حرفه اساسا به انگیزه فساد سیم پیچ حرفه بوجود میاید

اما موفقیت امر هم بایستی آیتم چک قرار گیرد و حتی از میکرو سوئیچ درب هم قادر است این فساد بوجود بیاید.

ارور 4 فریزر گلسان

این ارور علامت دهنده فساد حرفه کمپرسور هست.

ارور 5 فریزر گلسان

این ایرور برای فساد سنسور کابین به کار گیری می‌گردد سنسور محیطی این سردخانه هارا می بایست با اهم متر گزینه آنالیز قرار اعطا کرد.

ارور 6 فریزر گلسان

فساد سنسور اواپراتور برای رفع این اشتباه می بایست سنسور را گزینه نظارت قرار بخشید وسپس سنسور را ردوبدل نمود.

ارور  سردخانه گلسان

این ارور مرتبط با فساد سنسور محیطی است.

ارور 8 سردخانه گلسان

این ارور به انگیزه عدم اتصال فی مابین موفقیت امر و نمایشگر بوجود میاید کانکشن هارا گزینه آنالیز قرار دهید و درخت سیم را روی لولای درب آنالیز نمائید.

ارور 9 فریزر گلسان

این ارور مرتبط با عدم کارکرد کمپرسور هست که ولی می بایست پیروزی دستور سیم های اتصال دربین موتور وبرد ورله واورلود هم آیتم تحلیل قرار گیرد.