سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله راه های بررسی تخصصی یخچال

در‌این نوشته ی علمی به تعمیر یخچال فریزر بسیار لبریز دردسر و مالامال هزینه میباشد، پس بهتر میباشد با به کار گیری صحیح از دستگاه مورد ها فساد این دستگاه را کاهش دهیم. در تحت به نکاتی اشاره شود که با اعتنا و رعایت این نکات نمایندگی یخچال گلسان در مشهد می قدرت قدمت دستگاه را ارتقا اعطا کرد محل قرارگیری یخچال فریزر یک کدام از مواقعی میباشد که بسیار بایستی به آن دقت کرد. بهتر میباشد که دستگاه در سطحی صاف و فاقد شیب قرار داده گردد و در شرایطی که هم سطح کف دارنده شیب بود مبنا ها تهیه خواهد شد و پیش از اتصال دستگاه به پریز برق از تراز بودن آن اعتقاد و باور نتیجه ها خواهد شد. محل قرارگیری فریزر بایستی عاری از گرد وخاک باشد تا از ورود خاک و غبار به رشته های دستگاه پرهیز خواهد شد. بایستی اعتنا داشت که استاندارد دستکم مسافت یخچال فریزر از بالا و اطراف نگهداری گردد تا هوا به خیر و خوبی در بدور تا بدور سردخانه جریان داشته باشد. دمای محیطی که دستگاه در آن قرار میگیرد نباید خیلی بالا باشد به دلیل آنکه به موتور فریزر فشار وارد شود و نباید از 5 مرتبه سانتی گراد نیز کمتر باشد که در این‌حالت نیز به کارکرد موتور لطمه وارد شود. همینطور سردخانه و سردخانه را نباید در جوار وسایل گرمازا مانند اجاق‌گاز، بخاری یا این که شوفاژ قرار اعطا کرد و محل قرارگیری این وسایل بهتر میباشد که در جایی بدور از تابش بدون واسطه نوروفروغ آفتاب باشد.

بایستی اعتنا داشت که غذاهای گرم و داغ درون فریزر قرار داده نشود. غذاها می بایست در آغاز سرد شوند و گرمای خویش را از دست بدهند و بعد از آن در فریزر قرار گیرند. گرمای خوراک منجر فشار به موتور سردخانه می‌شود و دستگاه برای سرد کردن غذای گرم می بایست با فشار بیشتری فعالیت نماید. همینطور می بایست از گشوده و بست کردن در فریزر در دفعات زیاد و وقتگیر دوری کرد تا سرمای داخلی سردخانه از میان نرود این دستور به خصوص در فصل گرم تاثیر متعددی بر دستگاه خواهد داشت.

موادغذایی که در یخچال فریزر قرار میگیرد بهتر میباشد که شسته گردیده باشند تا از پخش میکروب در گوشه و کنار داخلی فریزر خودداری گردد. مواد انباشته و فشرده نیز مانند گروه های گران قدر سبزی سبب ساز تولید فشار به موتور دستگاه و پخش میکروب می‌شود. ساخت‌و‌ساز کپک در یخچال فریزر به خصوص در نصیب جداره و نوارهای به دور در و بدنه سبب کاهش قدمت این نوارهای لاستیکی می‌شود و بر سعی سردخانه تاثیر منفی خواهد داشت.در شکل وجود ایرادت احتمالی بعد از ایفا تعمیر سردخانه گلسان با نمایندگی یخچال فریزر گلسان تماس بگیرید. تا بتوانید از سرویس ها بعداز فروش این نمایندگی فایده‌مند گردید.