سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله روش های آموزش تعمیر قطعات یخچال به صورت تخصصی

دمای مطلوب سردخانه با‌یقین یک کدام از سوال ها تمامی دوستان عزیز است. چه گونه می بایست فریزر را بر روی دمای قابل قبولی تهیه نمود؟ آیا تغییر و تحول فصل ها در تهیه و تنظیم دمای یخچال فریزر تاثیر داراست؟ با ما یاروهمدم باشید دمای مطلوب یخچال بعداز نصب نمایندگی یخچال گلسان در مشهد یخچال فریزر در خانه و محل بایستی یخچال فریزر را بر روی دمای قابل قبولی تهیه کرد. تهیه و تنظیم دمای فریزر قضیه بسیار اساسی میباشد. در حالتی‌که اطلاعی از این مورد نداشته باشید ممکن میباشد فریزر عملکرد قابل انتظار را برای شما نداشته باشد. پیکربندی دما فریزر در سبک ها و برندهای گوناگون مقداری مختلف میباشد.

مثلا در یخچال فریزر های کهن که رتبه دما ترموستاتی و چرخان است و دمای سردخانه و یخچال فقط بوسیله ترموستات گزینش می‌گردد با سبک های ساید بای ساید نسل تازه یخچال فریزر ها که به طور دیجیتال تهیه میشوند متعدد میباشد.

مرتبه دمای مطلوب یخچال فریزر در تابستان

در تابستان که هوا نیز گرم میباشد ما یحتاج میباشد دمای فریزر به صفر مجاورت خواهد شد.

دوستان لطفا دقت نمایید که یخچال فریزر هایی که تهیه دمای چرخان دارا هستند بایستی دما بیشتر خواهد شد و کمتر نشود.

ولی در یخچال فریزر هایی که دما به طور دیجیتال تهیه می‌گردد می بایست دما بیشتر به صفر و تحت صفر مجاورت گردد.

شایسته ترین دما یخچال فریزر در فصل‌زمستان برای یخچال فریزر های بی آلایش یا این که چرخان 4+ است.

برای سردخانه های دیجیتالی نیز بهتر میباشد فریزر بر روی 3+ و یخچال بر روی 20- قرار گیرد.

دوستان دقت فرمائید که قرار دریافت کردن جایگاه سردخانه بر روی دمای مطلوب به محتویات فریزر نیز بستگی دارااست. درصورتی که مواد غذایی در یخچال فریزر معدود میباشد بهتر میباشد بر روی 4+ قرار گیرد.

هر چه قدر دما به سرد شدن مجاورت گردد منجر می گردد موتور یا این که کمپرسور سردخانه بیشتر فعالیت نماید و سرمای مراد گردیده را ساخت‌و‌ساز نماید.

در شرایطی‌که که موتور یا این که گاز دستگاه مشکل داشته باشد سبب یکسره عمل کردن سردخانه می گردد.

مرتبه دمای مطلوب یخچال فریزر در زمستان

در زمستان که هوا سرد میباشد بهتر میباشد پیکربندی دمای یخچال فریزر را نیز تغییر‌و تحول اعطا کرد تا سردخانه با به عبارتی قدرتی که فصل‌تابستان عمل میکرد در فصل‌زمستان فعالیت نکند زیرا حقیقتا نیازی بدین عمل وجود ندارد.

در زمستان برای یخچال فریزر های ترموستاتی دما 2+ مطلوب است. ولی میتوانید 3+ نیز قرار دهید.

برای فریزر های ساید بای ساید و سردخانه هایی که پیکربندی دمای دیجیتال دارا هستند بهتر میباشد یخچال فریزر بر روی 3+ یا این که 4+ قرار گیرد.

یخچال نیز بهتر میباشد بر روی 17- قرار گیرد. در شرایطی‌که دمای بیشتر از این موردها باشد خیلی نیاز نخواهد شد.