سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی مشکلات و مزایا یخچال های مختلف و مقایسه آن ها با یکد

در این مقاله به تعویض موتور فریزر گلسان زمانی که موتور یا کمپرسور با مشکل مواجه میگردد با یکی‌از مفاد ذیل روبرو خواهیم شد جداگانه فیوز برق ساختمان  اتصال بدنه کمپرسور  صدای زیاد و غیر طبیعی در طول کار کردن موتور نمایندگی یخچال گلسان در مشهد داغ شدن بیشتراز حد موتور  فعالیت نکردن موتور هر مورد از این موارد میتواند نشانه دهنده سوختن موتور یخچال دیپوینت شما باشد تعمیر موتور فریزر گلسان به هیچ وجه امکان پذیر نیست و در صورت سوختن می بایست ردوبدل خواهد شد شارژ گاز و نشت یابی سردخانه گلسان در منزل گاز یخچال به هیچ عنوان تمام نمیشود ، خیلی از مردم فکر‌می‌کنند گاز سردخانه بعد از مدتی تمام می گردد ، البته این باور خطا است زمانی که گاز دستگاه کم میگردد قطعا از یک نقطه نشتی گاز داریم این نشتی معمولا در نقاط:  اواپراتور: صفحه سوز‌و‌سرما ساز سردخانه.  کندانستور: لوله های پشت فریزر.  کندانستور بدنه: لوله های بدنه یخچال  موتور زمانی که نشتی گاز داریم باید. به توجه این مورد ها را آنالیز کنیم و از راه‌حل های نشت یابی گاز سردخانه استفاده کنیم.

سرویسکاران سردخانه گلسان ابتدا نشتی را پیدا کرده و آنرا برطرف می کنند. و در نهایت تزریق گاز یا شارژ گاز را اعمال میدهند.

ارورهای یخچال فریزر گلسان

ارور1

نقص‌ نادرست از سرد نشدن اوپراتور است.

ارور2

نقص‌ ارور خراب شدن هیتر – معیار مقاومت هیتر بررسی شود عوض کردن هیتر و در پایان وخیم شدن از مدار موفقیت .

استدلال اشتباه از خرابی حرفه داخل فریزر و یا فن باطن سردخانه دیپوینت – هر دو فن بررسی شود بده بستان رشته و در پایان خرابی از توفیق.

ارور4

ایراد این خطا به رشته کمپرسور مربوط می‌باشد – میزان مقاومت رشته بررسی شود بده بستان فن و در نقطه پایان حاد شدن از موفقیت هست.

ارور5

این ایرور خراب شدن سنسور کابین – ترازو مقاومت سنسور بررسی شود سنسور بده بستان شود و در آخر حاد شدن از مدار برد.

ارور6

این ارور به سنسور داخل اوپراتور یخچال مربوط می شود – نکاتی را که بایستی آیتم تحلیل قرار گیرند – وخیم شدن و یا قطعی سنسور داخل اوپراتور یخچال فریزر مقدار اهم سنسور اوپراتور چک شود – خراب شدن از مدار موفقیت کنترل دستگاه است.

ارور7

نقص‌ مربوط می شود به سنسور گوشه و کنار – خرابی سنسور اطراف مقدار اهم سنسور به حساب آوردن گردد – خرابی از مدار توفیق دستگاه .

ارور8

اختلال از ارتباط در بین توفیق اصلی و توفیق پنل دیسپلی – حاد شدن توفیق الکترونیک.

ارور9

دلیل ارور از فعالیت نکردن کمپرسور میباشد.